Social Media afbeeldings maten

SOCIAL MEDIA  CHEAT SHEET.

Social media platforms zijn zoals we weten altijd in beweging zo ook de formaten van video afbeeldingen enz.

De behoefte aan een sterke aanwezigheid van social media is gestegen in 2016 en zal alleen maar toenemen in bekendheid in 2017. Dit is de reden waarom je echt nodig hebt om gelijke trend te houden op snelheid met uw bedrijf / merk / persoonlijke profielen, en te optimaliseren met de juiste beelden die u vertegenwoordigen.

“De 2017 Social Media Image Maten Guide” hieronder legt ik je uit wat de beste formaten zijn voor elke sociale netwerk en het type afbeelding te je moet gebruiken. Elke  social media platform is genoteerd zodat je up-to-date met social media platform optimalisatie bent.

Ik heb ook toegevoegd Ello social media beeldformaten zo goed, omdat ik weet dat er meer mensen dit platform meer en meer gaan gebruiken.

Ook deze grafische displays specifieke afmetingen en we hebben ook nog een aantal zeer snelle tips en inzichten om u te helpen uw gedachten make-up op wat foto te gebruiken op welke social media platform .

Ik hoop dat u dit grafische zo nuttig als de laatste paar heb ik in 2015 en 2016.

U kunt nog steeds de social media beelden maten spiekbriefje voor 2016 hier.

 

NIET ALLEEN HEB IK ALLE SOCIALE MEDIA BEELDFORMATEN GENOTEERD OP EEN COOLE INFOGRAPHIC, MAAR IK HEB OOK HEN ALS PHOTOSHOP SJABLONEN VOOR U OM TE GEBRUIKEN! GEMAKKELIJK OF WAT!

 

DOWNLOAD MIJN SOCIAL MEDIA AFBEELDING PSD TEMPLATES VOOR GRATIS! !

 

of

 

DOWNLOAD MIJN DRUKKLARE A4 PDF VAN DE SOCIAL MEDIA AFBEELDINGEN MATEN GRAPHIC

 

 

Social Media Afbeelding Maten Cheat Sheet

 

JE SOCIAL MEDIA PLATFORMS GEOPTIMALISEERD MET DE JUISTE AFBEELDING MATEN EN JE  TE ONDERSCHEIDEN VAN DE MASSA. VAN TWITTER EN PINTEREST INSTAGRAM EN FACEBOOK BEELDFORMATEN, WE HEBBEN DE COMPLETE GIDS HIER IN ÉÉN DUIDELIJKE INFOGRAPHIC!

Met de steeds groeiende behoefte aan een sterke aanwezigheid van sociale media voor uw bedrijf / merk / persoonlijke profielen hebben, is het zo belangrijk om ze te optimaliseren met de juiste beelden om u te vertegenwoordigen.

Om u te helpen het meeste uit uw sociale media profielen te krijgen, hebben we  een infographic “The 2017 Social Media Image Maten Guide” dat u de beste beeldformaten voor elke sociale netwerk en het typen vertelt; en om er zeker van dat je up-to-date met social media platform optimalisatie. Deze grafische zullen voortdurend worden bijgewerkt, dus als de netwerken hun formats veranderen, zullen we de eerste zijn om hem in deze grafisch weer te geven.

Niet alleen geven we een overzicht van de specifieke afmetingen, hebben we hebben ook nog een aantal zeer snelle tips en inzichten om u te helpen beslissen welke foto om te gebruiken in welk platform.

Samen met de mobiele revolutie, is de vraag naar sociale netwerken waarschijnlijk de wereld door de storm!
Of het nu gaat om een bedrijf of een merk of een persoonlijk profiel, is er een groeiende behoefte om actief te blijven op social media sites.

U bent dit waarschijnlijk aan het lezen omdat u op zoek bent naar manieren om uw social media aanwezigheid te optimaliseren en te vergroten.
En je zou het ermee eens kunnen zijn  dat beelden een sterke invloed hebben op de manier waarop je social media profiel wordt waargenomen of herinnerd!

Maar, met zo veel social media platforms, hoe vind je de verschillende beeldformaat optimalisatierichtlijnen weet je nog?

Een leuke tip is om bookmark deze blog post en de daarmee verband houdende infographic de hoogte blijven van eventuele wijzigingen in de sociale media beeldformaat optimalisatie regels.
In dit artikel leggen we uit een 2015 korte handleiding voor social media beeldgrootte of de afmetingen van de top social media websites.

 

TWITTER AFBEELDING SIZING TIPS

Profiel Foto: 400 x 400 pixels (maximaal 100 KB bestandsgrootte)

Er wordt vaak gezegd dat de “eerste indruk is de laatste indruk”!
Uw Twitter profiel foto is uw belangrijkste herkenningsteken dat voor iedereen zichtbaar zal zijn. Het zal zichtbaar zijn op uw startpagina te zijn, op de Twitter-stroom van je followers wanneer je Tweet en ga zo maar door.
Omdat het u of uw merk voor staat, moet het beeld van de hoogste kwaliteit zijn.

 

Header Foto: 1 500 x 500 pixels (maximaal 10 MB bestand)

U kunt een eye-catchy, creatieve afbeelding te gebruiken voor uw hoge-resolutie header foto op je Twitter profiel pagina. Als een bedrijf, moet je Twitter-pagina header foto te zijn in sync met uw logo, slogan en het merk.
In-stream Foto: 440 x 220 pixels (maximaal 5 MB bestandsgrootte voor foto’s en 3 MB bestandsgrootte voor animated gifs)

Je kunt wel tot vier foto’s samen met uw tweets op dit platform. Voor elke in-stream beeld, wordt een afbeelding link gecreëerd die neemt de Twitter-karakter ruimte. U hoeft enkel de 2 te behouden: 1 verhouding van de beelden die kunnen worden teruggebracht tot een kleinere versie om effectief te passen stroom van uw aanhanger.

 

AFBEELDING SIZING ADVIES VOOR FACEBOOK

Cover Foto: 828 x 315 pixels (een gewenst maximale bestandsgrootte van 100 KB)
U kunt bewerken en creatieve foto’s als je omslagfoto dat u of uw bedrijf in de juiste zin vertegenwoordigt. Probeer een minimale grootte van ongeveer 399 x 150 pixels te behouden.

Profiel Picture: 180 x 180 pixels
In tegenstelling tot de coverfoto, die alleen wordt weergegeven op uw Facebook-pagina, zal uw Facebook-profiel foto te zien is op uw pagina, op posten waar u reageren op de tijdslijnen van anderen, waar u boodschappen, in zoekresultaten van Facebook’s Open Graph en ga zo maar door.
Kortom, het vertegenwoordigt u bij de meeste plaatsen op de grootste social networking platform.

Gedeeld Afbeelding: 1 200 x 630 pixels
kunt u uw vrienden of zakenrelaties volgelingen zich bezighouden met zinvolle gesprekken door het delen van bruikbare beelden op uw Facebook tijdlijn. Deze zal verschijnen in het nieuws-feeds van je vrienden en volgers. Controleer deze post voor meer informatie over de beeldformaten voor Facebook

 

 

AFBEELDING SIZING RICHTLIJNEN VOOR GOOGLE

Profile Image: 250 x 250 pixels
Nogmaals, deze foto je identiteit aan de overkant van de Google netwerk. Hoewel de afmetingen zijn voor een vierkant beeld, je Google profielfoto wordt weergegeven als een cirkel. Dus, moet u speciale zorg van hoe uw beeld ziet er uit zonder de belangrijke onderdelen worden gesneden eruit te halen.
Cover Foto: 1 080 x 608 pixels
kunt u een grote foto die uw merk, logo en zakelijke tagline uw imago Google deksel zoals gebruiken.
Gedeeld Afbeelding: 497 x 373 pixels
U kunt foto’s op je Google berichten en geven de specifieke “kringen” met wie je de afbeelding wilt delen en voor wie het kan meer relevant zijn. Vergeet niet, zulke beelden (samen met de bijbehorende tekst) zijn kans om te draaien in de zoekmachine van Google voor zoekopdrachten gerelateerd aan je berichten of bedrijf.

 

INSTAGRAM AFBEELDING SIZING RULES

Profiel Picture: 110 x 110 pixels
Fotoformaat: 1080 x 1080 pixels
Photo Thumbnails: 161 x 161 pixels
Voor alle soorten Instagram foto’s, moet u een beeldverhouding van 1: 1 te handhaven. Dus, zal al uw afbeeldingen worden weergegeven in vierkante dimensies. Je moet extra voorzichtig met de beeldkwaliteit omdat beperkt tekstinhoud wordt gedeeld op dit platform. Het gaat meer om de foto’s en visuals!

 

AANBEVOLEN AFBEELDING MATEN VOOR PINTEREST

Profiel Picture: 165 x 165 pixels
Een Pinterest profiel foto misschien niet zo belangrijk als die van Facebook of Twitter profiel foto’s zijn. Echter, moet u nog een leuke één gebruiken. Immers, iedereen die binnenkomt op uw bord of pennen door het zoekwoord zal waarschijnlijk een kijkje op uw profiel ook.
Board Beeldscherm Afbeelding: 222 x 150 pixels
Met eye-pakkende beelden voor plaatsing op de desbetreffende Pinterest boards.
Pin Maten: een breedte van 238 pixels (met geschaalde hoogte)
Hoewel deze zijn de afmetingen voor Pinterest kunnen worden geëxpandeerd kunnen een minimale breedte van 600 pixels hebben. Je kunt wel grotere beelden (zoals door de breedte is bevestigd, terwijl de lengte verder kan worden opgeschaald) betere aangrijping en opnieuw pennen of dergelijke.

 

OPTIMALISATIE REGELS VOOR TUMBLR IMAGE MATEN

Profile Image: 128 x 128 pixels
kunt u een goed uitziende vierkant profiel foto die u of uw bedrijf op Tumblr visueel vertegenwoordigt gebruiken. Het zal verschijnen op je profielpagina, naast de knop om “volgen” wanneer iemand landt op uw pagina en als miniaturen naast je berichten in de feeds van uw aanhanger.
Afbeelding Berichten: 500 x 750 pixels
U kunt afbeeldingen plaatsen met maximaal 10 MB bestandsgrootte (met uitzondering van de animated gifs die niet meer dan 1 MB zou moeten zijn). Zo kunt u uploaden echt hoge kwaliteitsfoto’s voor uw Tumblr berichten.

 

 

 

YOUTUBE AFBEELDING SIZING RICHTLIJNEN

Channel Cover Foto: 2560 x 1440 pixels (voor desktop), 1855 x 423 pixels (voor tabletten), 1546 x 423 pixels (voor smartphones), en 2560 x 1440 pixels (voor TV)

De afmetingen zijn geoptimaliseerd voor de verschillende platforms als YouTube-video’s vaak worden gestreamd met behulp van een van de hierboven genoemde platforms. Ook moet het videobeeld gootafdekking je kijkers meer over de aard van de video’s die ze waarschijnlijk in staat zal zijn te bekijken op je kanaal te vertellen.

Video uploads: 1 280 x 760 pixels

Je weet dat YouTube is een video sharing site en niet een afbeelding delen een. Dus, moet u deze resolutie behouden (ongeveer 16: 9 aspect ratio) voor de video’s die je uploadt.

 

BEELDFORMAAT OPTIMALISATIE VOOR LINKEDIN

Image Achtergrond: 1000 x 425
Standard Logo: 400 x 400 pixels
image Profiel: 400 x 400 pixels
Career Cover Picture: 974 x 330 pixels
Banner Afbeelding: 646 x 220 pixels
Plein logo: 60 x 60 pixels

 

 

BEELDFORMAAT OPTIMALISATIE VOOR ELLO

Image Banner: 2560 x 1440 pixels
image Profiel: 360 x 360 pixels

 

Voor deze professionele social networking platform, moet u ervoor zorgen dat al uw foto’s zijn ingebed met tekst voor meer context toe te voegen.

Zorg er ook voor dat je creativiteit te gebruiken om de meest relevante dingen over uw bedrijf en het merk showcase imago van de banner in, evenals in het imago van uw omslag.

Het is gebonden aan krijg je aangesloten en die zich bezighouden met meer professionals. Zelfs van een persoonlijk profiel perspectief, kun je het meeste uit van dit platform te benutten door het hebben van creatieve beelden te maken van professionals zitten en kennis te nemen.