SEO prioriteiten voor het nieuwe jaar

Seo voor het nieuwe jaar.

Dit zijn de acties die u kunt doen. Naar mijn mening zijn er twee gebieden om ons op te concentreren.

  • Gestructureerde data. Zorg ervoor dat er geen fouten in je markup zitten.
  • Mobiel verkeer vertegenwoordigt nu een aanzienlijk percentage van het verkeer op de site, zo niet de meerderheid. De website moet een optimale mobiele ervaring zijn en dient dus een prioriteit te zijn.

  • Draag zorg  voor een snelle controle om ervoor te zorgen dat de zoekmachines  uw pagina’s  niet worden geblokkeerd. Crawlfouten. Identificeren en oplossen van eventuele 404 of zachte 404 fouten om een ​​sterke gebruikerservaring te garanderen.

Https:

Consumenten zijn op zoek naar een meer veilige en betrouwbare online ervaring, en HTTPS is de ideale manier. Dit zal nog belangrijker worden en met Google Chrome markeert de onveilige sites. HTTPS is een Google-ranking factor. Het is een voorwaarde voor de uitvoering HTTP2, waardoor gebieden aanzienlijk sneller dan bij de oudere HTTP protocol kunnen laden. Om deze snelheid te verhoging te begrijpen, word dit uitgelegd op deze video, waaruit blijkt in vijf seconden hoe een webpagina laadt sneller in SPDY, de hhtp / 2 protocol.

Spelling Correcties / Queries:

Als u Google vraagt om u een foto van Wales, en je krijgt weer een beeld van walvissen, kunt u vervolgens om te verduidelijken, “W-A-L-E-S,” ingeven en een foto van het land zal nu verschijnen.

Long tail Keywords:

Hoewel ik niet geloof dat op korte termijn short tail zoekwoorden volledig zullen verdwijnen, ze worden veel minder relevant wanneer we rekening houden met de natuurlijke zinnen gesproken zoekopdrachten. We moeten meer aandacht leggen op conversatie, en longtail zoekwoorden.

Gebruiker behoefte het is de toekomst van SEO.

Online marketeers kruipen graag in de hoofden van de klanten (ja wij ook)

De meeste bureau’s doen dit op het moment met het A/B testen hiervoor zijn er diverse programma’s.

Denk aan VWO en Optimizeley bedoeld om een goed beeld te verkrijgen van de klant en wat hij of zij op de website doet.

Wij van hipmarketing zijn al enkele stappen verder. Zo hanteren wij de zogenaamde buyer persona en buyer journey om onze klanten en doelgroep nog beter te helpen in de behoefte.

Identificeer de Behoefte van uw doelgroep

De zoekmachines werken om relevante content te verbinden met zoekers op basis van de vragen in elke zoekopdracht. Terwijl de zoekmachines in het verleden vrij onhandig waren, zijn hedendaagse zoekmachines aangedreven door algoritmen  en LSI zoekwoorden om de kwaliteit en de relevantie van de zoekresultaten te verhogen.

Het doel achter een zoekopdracht zal variëren van persoon tot persoon, zelfs wanneer de dezelfde zoekopdracht wordt gebruikt. Dit is waarom je specifieke inhoud voor specifieke personas moet produceren. Zodra je erachter kan komen wat uw klanten zijn, kunt u de boeiende inhoud aanbieden die hen vervolgens drijft in de richting van een conversie.