Mijn naam is Erwin Ruys.
oprichter en eigenaar van Hipmarketing.
Ik help je met Online Marketing, Content Marketing, SEO & Social Media Marketing.

Benieuwd wat ik voor uw bedrijf kan betekenen?

Bel dan met 06-34124860

Of stuur mij een mail info@hipmarketing.nl

Sinds 2010 gepassioneerde Online Marketeer.Ik adem Digital marketing, zoekmachine marketing, social media Marketing & Content Marketing.
In 2015 heb ik de stap genomen om als freelancer mijn eigen bedrijf op te richten. Bij sommige opdrachten werk ik samen met andere personen of organisaties die over vaardigheden beschikken die ik niet heb of hier simpelweg geen tijd voor heb.

Mijn disciplines

Ik beheers diverse Internet Marketing disciplines met als specialisaties SEO, email marketing, Social Media, content marketing & Inbound Marketing. Ik ben in het bezit van de volgende certificaten.
-Google Analytics (Individual Qualification)
-Google Tagmanager
-Google Adwords (Fundamentals + Search Advertising)
– Inbound marketing (Hubspot)

Daarnaast beweeg ik als een schim dagelijks mee met de nieuwste trends en ontwikkelingen van het marketinglandschap door middel van het mijzelf maandelijks bijscholen om mijn kennis scherp te houden. Daarnaast houd ik mij bezig met het lezen van blogs en vakliteratuur zodat ik mijn kennis altijd up-to-date houd. Want zoals Albert Einstein ooit heeft geroepen Once you stop learning you start dying.

It’s Not About What You Do, but Why You Do It

Ieder bedrijf is anders en ook de doelgroep heeft andere behoeftes en wensen. Daarom leer ik jouw bedrijf graag kennen in een persoonlijk gesprek. Daarna kijken we samen hoe ik een zo passend mogelijk voorstel kunnen maken gericht op het behalen van uw doelstellingen.

Ik houd ervan om nieuwe projecten succesvol te maken, door mijn passie en betrokkenheid probeer ik het beste uit jouw omgeving te halen. Simpel gezegd.

I live and breathe this stuff.

Marketing inzetten voor jouw bedrijf

Het is zo dat een webwinkel of website zonder een goede online marketing strategie niet het gewenste resultaat oplevert.
Wat betekent dat je geen goede Google positie hebt waardoor jouw potentiële klanten je niet kunnen vinden.
Naast een webwinkel website zijn er honderden, zo niet duizenden, andere websites die niet op de eerste pagina verschijnen bij het zoeken op bepaalde zoekwoorden en dus concurreren op bepaalde zoekwoorden.
Het is belangrijk om deze concurrentie voor te blijven zodat een goede Google positie wordt gegarandeerd.
Om een goede positie in de zoekresultaten te krijgen heb je een gedegen strategie en een werkwijze nodig. Dit betekent het inrichten of aanpassen van de website webwinkel om zo goed mogelijk  gevonden te worden binnen zoekmachines op belangrijke zoektermen (zoekwoordenonderzoek).
Het is een samenspel tussen content, structuur, techniek die gezamenlijk voor een goede vindbaarheid moeten zorgen.
Door deze doelen vooraf goed te bepalen en de juiste strategie in te zetten zul je van de volgende voordelen profiteren.
Een betere naamsbekendheid, zodat mensen jouw bedrijf op iedere zoekterm kunnen tegenkomen
Hoe hoger de positie  in Google, hoe sneller iemand op de website klikt
hoe meer bezoekers, hoe meer kans op verkopen of aanvragen.

Werkwijze

Mijn visie is om websites webwinkels beter zichtbaar te maken op internet. Veel bedrijven beschikken wel over een website, maar halen er te weinig voordeel uit. Ik wil ondernemers graag helpen om meer uit hun online omgeving te halen tegen zeer scherpe tarieven. Het beste uit jouw online omgeving halen is mijn passie, ik deel graag mijn kennis en ervaring om het online succes van uw onderneming te stimuleren. Afhankelijk van u wensen en doelstellingen, ben ik meer als bereid om de mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken op locatie.

Pssst vertel het verderShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn