Hipmarketing is jouw bureau voor online marketing.

 

Je werkt als ondernemer dag en nacht aan je website van je bedrijf

want jij weet ook dat online marketing steeds belangrijker wordt.

Omdat je constant bezig bent zonder resultaat begin je je toch zorgen te maken

of je dit niet moet gaan uitbesteden.

Maar je denkt dat je de torenhoge kosten voor een online marketing bureau niet kunt betalen

Ho stop wacht wel eens gehoord van Hipmarketing?

Hipmarketing  maakt zich sterk om jouw bedrijf er online goed uit te laten zien.

Hipmarketing is gebaseerd op het uitgangspunt dat bedrijven van alle groottes en budgetten de nieuwste en beste ideeën voor online marketing, en online verkoop moeten kunnen krijgen.

Je kent alle dingen die je graag zou willen doen, maar kunnen niet omdat je niet over de expertise, de middelen of het budget beschikt?

Je kijkt nog een keer naar je budget en wat het tot nu toe heeft uitgehaald, en maakt de keuze dit uit te besteden.

 

 

Nice to meet you

mijn naam is Erwin Ruys.
Onder de naam Hipmarketing.

Help ik startende en middelgrote bedrijven met de inzet van Online Marketing, Content Marketing, SEO & Social Media adverteren.

Elk bedrijf heeft een verhaal te vertellen.

Een reden waarom ze de zaken op een bepaalde manier doen.

Ik houd ervan om dat verhaal mee te nemen en aan jouw klanten te leveren waardoor je online zichtbaar bent voor de doelgroep die je wilt aanspreken.

Zeg nou eerlijk dit klikt toch als muziek in je oren.

Hurry up!

Bel dan met 06-34124860

Of stuur mij een mail info@hipmarketing.nl

Sinds 2010 gepassioneerde Online Marketeer.Ik adem Digital marketing, zoekmachine marketing, social media Marketing & Content Marketing.
In 2015 heb ik de stap genomen om als freelancer mijn eigen bedrijf op te richten.

Bij sommige opdrachten werk ik samen met andere personen of organisaties die over vaardigheden beschikken die ik niet heb of hier simpelweg geen tijd voor heb.

 


 

     Daarom Hipmarketing:

? Gratis kennismakingsgesprek

? Heldere uitleg van wat werkt en wat niet ik neem je mee aan de hand.

? Tips & Tricks om je online marketing (nog) beter te maken.

? Geen black hat tricks maar resultaat op de lange termijn.

? Maandelijks sparren over resultaten en verbeterplannen maken.

 


 It’s Not About What You Do, but Why You Do It

Ieder bedrijf is anders en ook de doelgroep heeft andere behoeftes en wensen.

Daarom leer ik jouw bedrijf graag kennen in een persoonlijk gesprek.

Daarna kijken we samen hoe ik een zo passend mogelijk voorstel kunnen maken gericht op het behalen van jouw doelstellingen.

Ik houd ervan om nieuwe projecten succesvol te maken, door mijn passie en betrokkenheid probeer ik het beste uit jouw omgeving te halen.

Simpel gezegd.

I live and breathe this stuff.

Mijn disciplines

Ik beheers diverse Internet Marketing disciplines met als specialisaties SEO, email marketing, Social Media, content marketing & Inbound Marketing. Ik ben in het bezit van de volgende certificaten.
-Google Analytics (Individual Qualification)
-Google Tagmanager
-Google Adwords (Fundamentals + Search Advertising)
– Inbound marketing (Hubspot)

Daarnaast beweeg ik als online marketeer als een schim dagelijks mee met de nieuwste trends en ontwikkelingen van het marketinglandschap door middel van het mijzelf maandelijks bijscholen om mijn kennis scherp te houden. Daarnaast houd ik mij bezig met het lezen van blogs en vakliteratuur zodat ik mijn kennis altijd up-to-date houd. Want zoals Albert Einstein ooit heeft geroepen Once you stop learning you start dying.

Marketing inzetten voor jouw bedrijf

Het is zo dat een webwinkel of website zonder een goede online marketing strategie niet het gewenste resultaat oplevert.
Wat betekent dat je geen goede Google positie hebt waardoor jouw potentiële klanten je niet kunnen vinden.
Naast een webwinkel website zijn er honderden, zo niet duizenden, andere websites die niet op de eerste pagina verschijnen bij het zoeken op bepaalde zoekwoorden en dus concurreren op bepaalde zoekwoorden.
Het is belangrijk om deze concurrentie voor te blijven zodat een goede Google positie wordt gegarandeerd.
Om een goede positie in de zoekresultaten te krijgen heb je een gedegen strategie en een werkwijze nodig. Dit betekent het inrichten of aanpassen van de website webwinkel om zo goed mogelijk  gevonden te worden binnen zoekmachines op belangrijke zoektermen (zoekwoordenonderzoek).
Het is een samenspel tussen content, structuur, techniek die gezamenlijk voor een goede vindbaarheid moeten zorgen.
Door deze doelen vooraf goed te bepalen en de juiste strategie in te zetten zul je van de volgende voordelen profiteren.
Een betere naamsbekendheid, zodat mensen jouw bedrijf op iedere zoekterm kunnen tegenkomen
Hoe hoger de positie  in Google, hoe sneller iemand op de website klikt
hoe meer bezoekers, hoe meer kans op verkopen of aanvragen.

Werkwijze

Mijn visie is om websites webwinkels beter zichtbaar te maken op internet. Veel bedrijven beschikken wel over een website, maar halen er te weinig voordeel uit. Ik wil ondernemers graag helpen om meer uit hun online omgeving te halen tegen zeer scherpe tarieven. Het beste uit jouw online omgeving halen is mijn passie, ik deel graag mijn kennis en ervaring om het online succes van uw onderneming te stimuleren. Afhankelijk van u wensen en doelstellingen, ben ik meer als bereid om de mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken op locatie.

Are you ready to kick some online ass?

Dat is mooi  Mail mij en dan maken we een bel afspraak.

We kunnen dan samen een plan maken wat de beste mogelijkheden voor je bedrijf  zijn en hoe ik dit aanpak.

Contact