Google wil je merk hebben

De strijd der titanen is begonnen Google VS Facebook

 

 

Vlak voor onze ogen is een oorlog tussen kolos internet tech bedrijven – Google en Facebook. Het is een strijd om data, een strijd om echte nuttige informatie. Bedrijven kunnen deze informatie dat Facebook en Google  verzamelen gebruiken.   Betere informatie is betere targeting,   betere afstemming leidt tot meer effectieve marketing campagnes. Het vinden van deze informatie en de verkoop van de targeting is waar Google en Facebook  het grootste deel van hun waarde uithalen. Google en Facebook zijn de algemene inhoud gateways naar de wereld in de moderne tijd. Dat is waarom het belangrijk is om te kijken naar wat er gebeurt met deze strijd, hoe het  eruit zal zien de beweging, en hoe u gebruik kunt maken van Google AMP.

 

 

 

Google verliest

Facebook is aan het winnen van de betrokkenheid en reclame strijd. Mensen besteden meer tijd op Facebook dan  op zoekmachines, waaronder Google. Het is bijna een 6: 1 verhouding van de tijd besteed aan Facebook vs. tijd besteed aan Google. Dit betekent dat Facebook beter is in het verwerven van meer signalen, triggers, en meer informatie dan Google.

Facebook en Google zijn beide in staat om informatie over de belangen van een persoon en hun gedrag te zien.   Deze signalen worden meegenomen in Facebook en Google.  Elk ding wat je doet geeft hen meer informatie.  Deze informeert wat er nodig is om de klant over de streep te trekken waardoor er  meer kans om te kopen bestaat.  Het probleem voor Google is dat ze langzaam informatie strijd verliezen. Het Facebook-platform biedt meer mogelijkheden voor engagement.   Een grotere betrokkenheid geeft Facebook meer signalen en triggers.   Deze signalen en triggers correleren met wat een persoon is geïnteresseerd in. Google moet werken om gelijke trend te houden met Facebook en blijven om deze gegevens te verkrijgen om concurrerend te blijven.

Het verschil

Facebook is in staat om meer emotioneel, kwalitatieve gegevens winnen dan Google. Facebook reclame heeft de neiging ook effectiever dan Google Adwords te zijn. Natuurlijk, dit is enigszins afhankelijk van uw specifieke bedrijf, doelgroep, en het product. Maar in het algemeen, Facebook reclame lijkt effectiever in te richten op de juiste mensen. Dus hoe kunt u uw marketing het beste te inrichten en artikelen en advertenties in Google te optimaliseren en Facebook, om het publiek dat uw product of dienst zal kopen te bereiken?

Google wil uw merk

Wat we hebben geleerd van de Google en Facebook strijd is dat we een manier nodig hebben om de aandacht te krijgen. Om dit te doen, moet je merk bekendheid, en de gegevens optimaliseren over uw bedrijf.   Op deze manier is het makkelijker voor Facebook en Google om uw merk te consumeren. Je moet ze voeden met het merk en messaging op de manier waarop ze dat willen.   Dit zal u helpen om diep in hun infrastructuur te duiken om het verkeer te verhogen.