in de online wereld is alleen een mooie website niet voldoende.

De klant van vandaag is niet meer geïnteresseerd in een website met onvoldoende belangrijke content.

Websites met verouderde content laten weinig reden over voor bezoekers om terug te keren of verder te scrollen. Bezoekers moeten een reden hebben om terug te komen naar jouw website. Ze willen informatie die relevant is voor hen en spreekt in hun termen, en die regelmatig word bijgewerkt. Tegelijkertijd vinden internet zoekmachines zoals Google, Bing of Yahoo! Graag nieuwe, originele inhoud. Ze belonen websites waarvan de pagina’s regelmatig worden bijgewerkt door ze hoger te plaatsen op zoekresultaten pagina’s.

Content marketing is een zeer meetbare manier om je doelstellingen te behalen. Je zou het ook informatieve marketing kunnen noemen. Het Doel is het aanbieden van relevante informatie, via het juiste kanaal en voor het juiste publiek, om zo jouw doelgroep dichter aan je te binden.

Er is meer nodig dan alleen SEO

Het creëren van content gaat niet alleen over het aantrekken en plezieren van de zoekmachines.

Inhoud schrijf je voor je toekomstige klanten althans zo zou het moeten zijn.

Jouw klanten bewegen zich over het web, digitaal en mobiel

Stel jezelf deze vraag.

Waar zitten jouw klanten online?

Welke sites bezoeken ze?

Welke sociale media kanalen gebruiken ze?

Zelfs als je top-notch inhoud produceert,

verspil je tijd als het niet wordt afgeleverd op de online kanalen die jouw doelgroep bezoekt.

Content is meer als tekst

Content marketing hoeven niet alleen maar woorden op een pagina te zijn.

Het kan net zo gemakkelijk betekenen dat je een video plaatst in een blog artikel.

Internet bezoekers kiezen steeds vaker niet textuele inhoud, zoals audio, video, slide presentaties, infographics en meer.

Beschikt jouw bedrijf over de nodige interne middelen om dergelijke multichannel content te leveren in het steeds groter aantal online platformen?

Tenzij u een marketing- of mediaproductiemaatschappij bent,

dan is het antwoord waarschijnlijk nee!

Maar waar haal ik de tijd vandaan?

Het creëren van relevante content vereist werk.

Als je mensen binnen jouw organisatie hebt die de tijd mogen besteden

om regelmatig hoogwaardige inhoud maken en verbeteren dan is dat geweldig.

Het probleem is dat de meeste bedrijven niet zo’n luxe hebben.

That’s Where I Come In

Klinkt interessant? Kom dan in contact

 

Laten we praten over jouw ontwikkelingsbehoeften en een plan samenstellen dat aan jouw doelen voldoet.

Pssst vertel het verderShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn