Bing’s dynamische zoekadvertenties betere eigenschappen dan Google?

Bing advertenties

Bing zoekadvertenties beter of niet?

Met Bing dynamische zoekadvertenties heeft u veel vrijheid om te verbeteren, aanpassen en verbeteren van uw tekstadvertenties. Yahoo en Bing zijn nu partners, en als gevolg daarvan, heeft Bing terrein gewonnen in de afgelopen jaren in termen van zijn capaciteiten als een zoekmachine. Met ingang van 2016, begon Bing Advertenties  met testen van dynamische zoekadvertenties in de Verenigde Staten. Dit met name kunt u advertenties voor relevante zoekopdrachten op basis van de inhoud van uw website te maken.

Dynamische invoeging, bij correct gebruik, kan nauwkeuriger overeenkomen met de zoekopdracht van de gebruiker, en dus krijgen ze vaker doorklikken naar uw site. Volgens Advertising.com, “… het plaatsen van de juiste zoekwoorden in een betaalde vermelding verbetert CTR met 38% gemiddeld.” Niet alleen dat, maar ze zijn meer gerichte en je kunt een aantal in uw Bing account aan maken. Ze zijn ook zeer gemakkelijk om mee te werken en te veranderen, wat betekent dat het niet heel veel moeite kost om het aanpassen en uw zoekwoorden aan te passen als ze relevant zijn bij uw e-commerce site zijn neemt. Ze zijn meer gericht dan Google. In de digitale marketing, een groot deel van de aandacht gaat naar het advertentienetwerk van Google keuzes. Dit is logisch als Google blijft het web grootste, meest geprefereerde zoekmachine. Echter, dynamische advertenties Bing’s zijn eigenlijk meer gerichte. In de toelichting: Google Ads: {Keyword: Uw Standaard Tekst hier} Bing Advertenties: {keyword}, ​​{param1}, {param2} en {} param3 Dit betekent dat u zoveel parameters kunt gebruiken als je nodig hebt om te bereiken en te richten op uw publiek met elke dynamische advertentie die u maakt. Bing advertenties werken bijna het zelfde als Google Adwords veel mensen hebben deze dienst links laten liggen wat wij persoonlijk jammer vinden. Adwords en Bing kan prima naast elkaar draaien zeker de moeite om hier eens naar te kijken.